Comença la recollida selectiva de paper 18-19

Laura Àlvarez Genés (3r ESO C)

Ahir, dia 16 octubre, l’institut Els Alfacs va iniciar la recollida selectiva de paper. És una activitat que consisteix en què per cada classe de 3r, dos alumnes per ordre alfabètic surten de classe per recollir les papereres de cada classe de tots els cursos. Per exemple, de la nostra classe (3r ESO C), dos alumnes van anar a recollir totes les papereres de les classes de 3r. Anaven classe per classe, agafaven la brossa, la portaven a consergeria on els esperava un professor amb una bossa gran per recollir tot el paper de les papereres. Cada dimarts es farà aquesta activitat.