AUS AL DELTA

Marta Martínez

Els alumnes d’ECA participen en el Cens Hivernal Internacional d’Aus Aquàtiques realitzat pel Parc Natural del Delta de l’Ebre.

Dintre el mòdul de Medi Natural, els alumnes del CFGS d’Educació i Control Ambiental aprenen a identificar i conservar la gran diversitat d’espècies del territori Català.

Com a activitat pràctica, aquest gener han participat en el Cens Internacional d’Aus Hivernals Aquàtiques juntament amb els tècnics del Parc Natural del Delta i els agents forestals.

Aquest cens es realitza a tot el món amb una certa simultaneïtat i metodologies comparables. L’objectiu és obtenir la mida poblacional i distribució mundial de les espècies aquàtiques, com ara el flamenc.

fotografia: gencat.cat