Acte de lliurament de diplomes de FP DUAL 2019

Ahir dijous 6 de juny va tindre lloc a Tortosa l’acte de lliurament de diplomes de reconeixement de la Formació Professional DUAL als alumnes que enguany han acabat els seus estudis en aquesta modalitat. Per part del nostre institut va recollir el diploma l’alumne de 2n del CFGM d’Administració i Gestió (AG10) Josep Navarro Balada que va efectuar part dels seus estudis a l’empresa local “Balada Reverter S.l.” des de l’institut felicitem l’alumne i animem als alumnes del cicle d’Administració i Gestió així com als d’educació Ambiental a escollir aquesta modalitat formativa.