A l’Escola d’Aqüicultura tenim ratpenats

(Marta Martínez)

Els alumnes del Cicle Formatiu d’Educació i Control Ambiental van rebre, per part d’un tècnic del Parc Natural de Delta (Xavier Porres), una xerrada sobre els ratpenats de la zona. Van conèixer les seves característiques, biologia, tècniques de seguiment i amenaces. Finalment, van poder gaudir de cinc mascles de Pipistrel·la comuna (Pipistrellus pipistrellus) que han decidit hivernar a la nostra escola. Aquests romanen a la espera de l’arribada del bon temps i de les femelles que crien entre les parets del centre.

Durant els propers mesos, els alumnes del cicle construiran caixes niu per propiciar l’augment de la població i realitzaran el seguiment d’aquesta.