17è ESPAI DE L’ESTUDIANT A VALLS

Totes les fotos aquí.

Divendres 10 de març, una setantena d’alumnes de 4t d’ESO del nostre institut van visitar el 17è Espai de l’Estudiant de Valls. L’Espai de l’Estudiant és el saló de l’ensenyament de les comarques de Tarragona, una fira anual que se celebra a Valls (Alt Camp) i que inclou, entre d’altres, tota la proposta formativa a nivell universitari i de cicles formatius de Catalunya, partint d’una idea de descentralització -atansar l’oferta informativa a la demanda de les comarques de Tarragona- i d’optimització d’esforços –un ambient menys massificat permet, per una banda, identificar millor els centres formatius per part dels alumnes i per l’altra millorar les condicions en què els informadors realitzen la seva tasca.

Nascut l’any 2.001 per a donar servei als alumnes de l’Alt Camp i de la Conca de Barberà, la segona edició s’obrí ja a la resta de comarques tarragonines per tal que tots els centres educatius interessats poguessin aprofitar l’oportunitat que suposa tenir reunides en un mateix espai proper totes les universitats catalanes i una mostra altament representativa dels cicles formatius i d’estudis alternatius que poden cursar actualment. La presència d’organismes directament relacionats amb el món juvenil o l’àmplia oferta educativa a nivell d’idiomes i disseny així com propostes relacionades amb el món laboral contribueixen a enriquir l’oferta de l’Espai de l’Estudiant.

L’Espai de l’Estudiant se celebrarà tradicionalment en dijous i divendres. L’horari reservat als centres educatius (visita concertada de manera gratuïta) són els dijous i el divendres al matí i el dijous a la tarda.

El mateix dijous, entre les 16h i les 19h, l’Espai de l’Estudiant s’obre per al públic en general, pares, mares, educadors, persones que busquen més formació, estudiants que volen aprofundir en la informació rebuda, etc.