Xarrada UAB nanotecnologia

Amb el propòsit de donar a conèixer la nanotecnologia i el seu impacte en la medicina, el Programa Argó conjuntament amb la Facultat de Ciències de la UAB va oferir dilluns 22 de febrer la conferència La nanotecnologia: la ciència a escala nanomètrica, a través la plataforma Teams. La conferència va anar a càrrec de la investigadora Julia Lorenzo Rivera, del Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular de la UAB. El departament de ciincies experimentals va trobar adient que l’alumnat de 2n d’ESO (excepte 2n ESO F per qüestions organitzatives) participés de la conferència i el posterior torn obert de paraules. Així, de 12:00 a 13:15 h l’alumnat va participar com a espectador des de la seua pròpia aula i posteriorment va fer qüestions que van ser respostes per la mateixa conferenciant a través de la plataforma Teams.