VISITEM L’AJUNTAMENT DE LA RÀPITA AMB EL CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA ÀMBIT TURÍSTIC

Montse Tomàs Talarn

Dimecres 27 d’octubre, l’alumnat d’empresa i administració de 1r i 2n del Cicle Formatiu Grau Mitjà Gestió Administrativa Àmbit Turístic vam fer una visita a l’Ajuntament de la Ràpita, ens públic de l’Administració local que estem estudiant al mòdul professional Empresa i Administració. Un cop allà ens va rebre el Sr. Tomàs Zaragoza i l’Il·lustríssim Alcalde, Josep Caparrós.

Ens van oferir una visita per les dependències municipals i a continuació ens vam traslladar a la Sala de plens on va començar un diàleg a partir totes les preguntes que havíem preparat prèviament a l’aula.

L’alumnat també va haver de posar en pràctica contingut del mòdul de Comunicació a l’empresa, fent les preguntes al Sr. Caparrós.

El diàleg va ser d’allò més fluid i l’alcalde ens va contestar tot allò que li vam preguntar: competències municipals, elements del municipi, organització municipal, projectes futurs, funcions d’àmbit local i comarcal, activitats per joves…

Us deixem algunes de les fotos que vam fer.