VISITEM EL JUTJAT D’AMPOSTA AMB CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA ÀMBIT TURÍSTIC

Montse Tomàs Talarn

El divendres 18 de novembre, l’alumnat del CFGM de Gestió Administrativa Àmbit Turístic va visitar els jutjats de primera instància d’Amposta. Ens va rebre la Jutgessa i vam visitar les dependències amb les explicacions de la lletrada Paloma Sampedro i les Auxilis Judicials.

Aquesta visita ens ha permès entendre l’aplicació del poder judicial en tot el seu context, alhora que s’han dut a la pràctica els conceptes explicats a la classe del mòdul d’Empresa i Administració. La jutgessa i la lletrada ens van respondre a tots el dubtes i inquietuds de l’alumnat.

En acabar del jutjat, es va visitar la zona exterior de l’Espai Kowo d’Amposta, on es van explicar la seua utilitat i funcionament. També van poder apropar-se al Mercat Municipal, ubicat a la zona comercial de la localitat.

L’equip del cicle formatiu ha gaudit de l’experiència i l’ha trobada molt interessant per al seu desenvolupament professional.