VISITEM EL #FÒRUMJOVE D’AMPOSTA

Divendres 16 de març els alumnes de 4t d’ESO  interessats a cursar un cicle formatiu i també els alumnes de 3r d’ESO que formen part de l’Aula Oberta van poder visitar la tercera convocatòria del #FòrumJove Amposta, el saló de l’Ensenyament de les Terres de l’Ebre.

Els alumnes, a banda de visitar el fòrum amb les diferents ofertes educatives, van poder realitzar dos tallers força interessants:

Taller de comunicació i cohesió de grup amb cavalls: un taller dirigit per Pere Clotet on es treballa la comunicació, la cohesió i la coordinació entre els membres del grup per tal de que puguin desenvolupar l’empatia entre ells, i també perquè puguin descobrir la importància d’un bona sintonia per tal d’aconseguir objectius comuns. Tal com diu el títol, és un taller amb diferents activitats amb interacció amb els cavalls per tal de poder reconèixer la importància de la comunicació en les dinàmiques d’equip, i paral·lelament treballar la cohesió de grup. Amb aquestes eines podem veure com afrontar els conflictes que es puguin crear dins l’equip.

Connecta amb la teva passió: anem per la vida amb el pilot automàtic posat sense parar-nos a pensar què és el que realment volem i acabem en feines que no ens agraden simplement pel fet de rebre un sou cada mes. En aquesta xarrada, el coach professional David Alonso, ajuda a descobrir les quatre claus imprescindibles per a construir un futur que estigui vinculat a la passió de cadascun.

La sortida es va realitzar després del primer pati i els professors acompanyants van ser Núria Balagué, Dolors Llasat, Paco Quiles, Rosanna de la Vega i la vetlladora Assu. De cara al curs vinent es proposa sortir a partir del segon pati, a criteri dels professors acompanyants.