VISITA AL PARLAMENT AMB EL CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA ÀMBIT TURÍSTIC

Montse Tomàs Talarn

Ahir 21 de novembre l’alumnat de 1r i 2n curs del CFGM de Gestió Administrativa en l’àmbit turístic va visitar el Parlament de Catalunya, òrgan legislatiu de la Generalitat que representa al poble de Catalunya i que està situat al Parc de la Ciutadella a Barcelona.
Se’ls va explicar la història de l’edifici que acull la institució, les funcions que desenvolupa i la seva composició. També van tenir l’ocasió d’asseure’s a l’hemicicle on es debaten i voten les lleis i finalment passejar pel “Saló dels passos perduts”.
Amb aquesta visita l’alumnat ha pogut ampliar coneixements i millorar les competències professionals del mòdul formatiu “Empresa i Administració” que fan referència a les administracions públiques, treballadors de l’administració i la separació de poders.