Visita al Cosmocaixa

Dimecres 15 de desembre, l’alumnat de 1r BAT ha fet una visita al planetari i el museu de la ciència del Cosmocaixa de Barcelona. Aquesta sortida ha estat organitzada pel professors de la matèria Ciències del Món Contemporani. Es considera molt necessari que l’alumnat visite un planetari un museu científic al llarg de la seua formació al centre.

Després de dinar, han completat el dia amb una visita al Parc Güell on han fet ús d’una app de geolocalització per realitzar una ruta dins del parc modernista més famós de Barcelona.