VISITA A LA UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

Adriana Ferreres

El passat dia 8 de febrer, un total de 52 alumnes de 2n de Batxillerat van realitzar una sortida a la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona) per visitar el seu campus universitari i la vila universitària de residències per a estudiants.
Durant el matí, van poder entrar les diferents facultats i assistir a les xarrades informatives que s’oferien per tal d’informar-los de les característiques dels estudis i del grau escollit. També van poder veure les diferents instal·lacions i mitjans amb què compta el campus universitari (biblioteques, complex esportiu, cinema, ferrocarril…).

A la tarda, es va destinar un temps per poder recórrer la vila universitària, adjunta al campus universitari, on resideixen els alumnes i van poder visitar un pis d’estudiants.
La vila universitària també compta amb diferents serveis com autoescola, bugaderia, restaurants, supermercat, barberia i farmàcia,  entre altres.
Va ser una jornada molt agradable i interessant per als alumnes.