V NIT DE L’ENSENYAMENT

Divendres 4 d’octubre a les 19:30 a l’auditori Sixto Mir de la Ràpita es va fer visible el talent als nostres centres d’ensenyament. Feia goig veure tants reconeixements a les escoles i sobretot a l’institut els Alfacs amb tants alumnes destacables. Es van nomenar diversitat de premis i mencions  (concursos com el de Federico Mayor Zaragoza, l’IDECE, Ramon Calvo, Domingo Riba, premi Idea’t, mencions per notes, jubilacions com la de Vicent Renau…).Tot acompanyat de bona dansa de l’escola Ester Rosselló i també amb l’extraordinària actuació al piano del nostre alumne de 4t d’ESO Pol Faus.