TREBALLEM PER PROJECTES: EL RENAIXEMENT (3r ESO)

Rosanna de la Vega

Aquest curs a l’institut s’han engegat diferents projectes educatius emmarcats dins del Curs de Competències Bàsiques del qual formen part alguns professors del centre i en el qual s’han hagut de formar per poder aplicar el treball per projectes a l’alumnat.

La temàtica  del projecte realitzat a 3r ESO ha estat el Renaixement (contingut que forma part del curs). Així, es representa l’obra teatral El Lazarillo de Tormes. L’activitat s’ ha impartit durant tres setmanes a les hores de Llengua castellana, Ciències Socials i Visual i Plàstica.

Els alumnes han hagut d’ investigar sobre la societat, cultura, tradicions, vida quotidiana, etc de l’ època renaixentista. La representació teatral ha comportat llegir l’obra del Lazarillo de Tormes i, posteriorment, realitzar el decorat per a representar l’obra teatral.

Tant els professors com els alumnes han xalat molt a més d’aprendre diversos aspectes d’aquesta etapa de la història.

Us deixem un tastet!