TÈCNIQUES D’ESTUDI

Els dies 3, 4 i 5 de setembre de 17:00 a 18:30, els alumnes de 1r d’ESO realitzaran el curs de Tècniques d’Estudi. L’AMPA subvenciona aquesta formació per a l’alumnat més jove del centre des de fa molts cursos. L’assistència de l’alumnat és voluntària i durant tres dies els alumnes de 1r d’ESO rebran formació per tal de poder organitzar-se millor i també per adquirir certes tècniques que els permetran afrontar amb més seguretat i eficàcia el temps d’estudi i aprenentatge.

Així cal establir bons hàbits d’estudi (emprar adequadament l’agenda, estar atent a classe, repassar els temes a casa…), organitzar-se adequadament l’espai d’estudi i el temps d’estudi i aplicar el mètode d’estudi 2LSERMA (Lectura ràpida,Lectura comprensiva,Subratllat, Esquemes, Resums, Memòria i Autocomprovació).

En finalitzar el curs, els alumnes rebran un diploma.