TALLERS D’EDUCACIÓ FINANCERA A  4t D’ESO

Isabel Casanova

Durant el mes de febrer, els alumnes del nostre institut, que cursen la matèria d’economia a quart d’ESO, van poder gaudir de dos tallers impartits per EFEC.

En el primer taller «Administrant els teus diners» els alumnes han après la importància de gestionar i saber fer un pressupost personal i la necessitat de tenir un fons d’emergència.

El segon taller, «Inversió intel·ligent» els ha permès entendre el binomi risc / rendibilitat.

Des del nostre institut creiem en la necessitat de dotar als nostres alumnes de competències, per tal de gestionar els seus ingressos i despeses, que ajudin a evitar episodis de sobreendeutament un cop s’incorporin al mercat laboral.