Taller de Primers Auxilis

Oriol Ferré Pons

En el marc del mòdul de Formació i Orientació Laboral (FOL) l’alumnat de primer curs de cicle formatiu de grau mitjà ha realitzat un taller de primers auxilis.

El taller va estar impartit per l’instructor i col·laborador de la Creu Roja Andreu Fumadó i tenia per objectiu que l’alumnat portés a la pràctica diferents tècniques de primers auxilis que s’havien treballat des d’un punt de vista més teòric a l’aula dins de la UF de prevenció de riscos laborals. D’aquesta manera l’alumnat va poder practicar amb els maniquins la RCP (reanimació cardiopulmonar) i la maniobra de Heimlich i també practicar el protocol de suport vital bàsic.

En definitiva, va ser un taller molt dinàmic i va estar molt ben valorat per l’alumnat.