Sortida a Pymeralia dels alumnes del CF de gestió administrativa

El passat dia 23 d’abril, els alumnes de segon del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa d’àmbit turístic van realitzar una sortida a ‘’Pymeralia’’ una agència de Marketing i Marketing Online, de la població, amb la qual realitzen una col·laboració en la elaboració d’una pagina web especialitzada en el turisme a les Terres de L’Ebre.
La finalitat d’aquesta sortida va ser lúdica, on van poder observar el funcionament de l’empresa, i van aprendre els primers passos que han de seguir per a l’ajuda del desenvolupament de la pàgina web del projecte d’aquesta empresa.