Sardanes a l’institut

En motiu de la diada de Sant Jordi 2019, a l’aula de música es va realitzar un taller de sardanes. Durant la seva hora de música, els i les alumnes de 1r i 2n d’ESO van aprendre els dos passos bàsics de la sardana: els curts i els llargs. Va ser una sessió diferent que els va apropar a una de les danses per excel·lència de la nostra cultura tradicional. S’ho van passar bé treballant motricitat, coordinació i atenció. Van comprovar que era més fàcil del que els semblava d’entrada (almenys els curts!). I per últim, al mateix temps que escoltaven sardanes i es familiaritzaven amb el seu so característic, realitzaven una activitat lúdica i col·lectiva. Esperem poder-la repetir més vegades. Us deixem una fotografia de la diada.