SANT JORDI 2021

Tot i que enguany hem hagut de celebrar la diada de Sant Jordi de manera força restringida, cal destacar la participació notòria de l’alumnat (325 participants) en els diferents concursos i la qualitat de les obres premiades.

Cal fer una menció especial als alumnes SIEI que han col·laborat, com sempre activament, a la realització de manualitats i productes per després exposar a les paradetes (imans, punts de llibre, roses…); així com als alumnes de l’Aula d’Acollida que també han col·laborat activament en tota la preparació de Sant Jordi (roses, punts de llibre, parada llibres…). D’altra banda, també cal destacar la participació del grup de 4t d’ESO D (Edu Moceanu, Izan Cano, Ian Sabaté, Carlota Curto, Mayka Solé, Miquel Vizcarro, Adam Hafich, Hèctor Cid i Mar Bayarri) que ens han tornat a ajudar a fer difusió de la festa i també s’han dedicat a fer punts de llibre.  Molta agraïts també als alumnes que van fer de presentadors: Carlota Curto i Jordan Piñol i Joana Salvadó i Pau Izquierdo. Així com l’ajuda desinteressada i altruista del professor Carles Roset.

A més, hem aconseguit recaptar 285 euros de la venda de llibres solidaris i dels imans, punts de llibre i roses realitzats pels alumnes. Aquests diners es destinaran a dues associacions de la Ràpita que han col·laborat en el projecte de 1r d’ESO: Ràpita felina i Engrescats.

A continuació fem visibles els alumnes premiats en alguns dels concursos:

CONCURS DE LLENGÜES ESTRANGERES

Els premiats en la categoria de 1r i 2n d’ESO de relat en anglès i-o francès són:

El 2n premi és per al relat “The swans” de l’alumna Marwa El Guerfi de 1r ESO E.

El 1r premi és per al relat “St George” d’Ariadna Torres de 1r ESO D.

Els premiats en la categoria de 3r i 4t d’ESO de relat  en anglès i-o francès són:

El 2n premi és per al relat “Unrequited love” de MIREIA MORA DE 3r B

El 1r premi és per al relat “Friendship, the most important thing in the world” de MARTINA NAVARRO DE 3r E.

Els premiats a batxillerat són:

El 1r  PREMI és per al relat en francès  “Paris, capitale mondiale du tourisme” de l’alumna SARA BENJABBOUR de 1r batxillerat.

CONCURS DE LLENGUA CASTELLANA EN NARRATIVA I-O POESIA

Els premiats en la categoria de 1r i 2n d’ESO de relat o poesia en castellà són:

El 2n premi és per a l’obra “Aquel chico” de Laia Jiménez de 1r ESO E.

El 1r premi és per a l’obra “El concurso del 23 de abril” d’ Anna Reverté de 1r ESO E.

Menció especial a l’alumne Nil López que va guanyar el concurs literari final de curs 2019-20 li lliura Ruth Clemente.

Els premiats en la categoria de 3r i 4t d’ESO de relat o poesia en castellà són:

El 2n premi és per a LAIA OBIOL FERRÀS de 3r ESO Damb el relat “Una sorpresa de muerte”.

El 1r premi és per a IRIS CARRILLO de 3r ESO C amb el relat “Rutina”.

Els premiats a batxillerat són:

El 2n premi és per a l’alumna de 1r de batxillerat AMBAR LÓPEZ-CHICHERI amb el relat “¿Placer o tortura?” i el 1r premi se l’endú MARC REQUENA amb el relat “Sin saberlo eres mi amada” de 1r BATXILLERAT.

CONCURS DE LLENGUA CATALANA EN NARRATIVA I-O POESIA

Els premiats en la categoria de 1r i 2n d’ESO de relat o poesia en català són:

El 2n premi  és per al treball “El meu primer confinament” d’Íker Bel (2n ESO D)

El 1r premi  és per al relat “Arribada a la felicitat” de Carolina Maria Petra (1r ESO D)

Els premiats en la categoria de 3r i 4t d’ESO de relat o poesia en català són:

El 2n premi és per a Emma Castellà (3r ESO A) amb el relat que du per títol “Els rojos”.

El 1r premi és per a Ania Accensi (3r ESO C) amb el relat “El joc de detectius”.

El Premi als millors lectors de 3r i 4t d’ESO que són:

Coia Vizcarro, Iris Carrillo, Paula Betalú, Laia Obiol, Júlia Sabaté, Sergi Navarro, Lia Pedro, Ona Peribáñez, Gemma Comes.

Els premiats a batxillerat són:

El 2n premi  és per al relat  Arnau Bel de 1r batxillerat A amb el relat “Temps al temps”.

El 1r premi  és per a Guillem Roig de 1r batxillerat B amb el relat “Voltes”.

El Premi als millors lectors del curs 2019-20 són Èlia Balsells, Arnau Bel, Guillem Garriga i Jordi Reverté.

CONCURS DE RECOMANACIONS DE LLIBRES

El 2n premi amb la remonació que du per títol “Sonríe” és per a Hiba El Koulali de 1r ESO A.

El 1r premi amb el títol “The promissed Neverland”per a Marc Vizcarro de 1r ESO A.

CONCURS DE RELATS AUDIOVISUALS PER A PROFESSORAT

Lliurarà els premis la professora de llengua catalana i literatura Carme Cruelles

El 1r PREMI és per al relat “Història d’una vocació” de LINA MESEGUER

I fem també una menció especial per al relat audiovisual “Bestioles” de POL MARTIN i MONTSE VIZCARRO.

CONCURS PER A LA IL·LUSTRACIÓ DE LA PORTADA DE L’AGENDA ESCOLAR

El premi del jurat és per a  Aronas Pocius (4t ESO D) i el premi del públic se l’emporta Yasmine Tobi (4t ESO E).

Es va fer també un reconeixement a les 15 alumnes de 3r d’ESO que es van posar a la pell de 15 científiques del món i de tots els temps el Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència (11 de febrer) amb la seua professora Irene Gilabert que els va lliurar un detall com a reconeixement a aquesta tasca relacionada amb la Igualtat de Gènere: LAIA AGUILAR, LEIRE ARBÓ, MARIA CURTO, AINA FIBLA,CARLA SERRET, COIA VIZCARRO, ARAN MONTAÑÉS, MIREIA MORA, NÚRIA MORA, ONA SUBIRATS, ANIA ACCENSI, PAULA BETALÚ, IRIS CARRILLO, PAULA LLOPIS, JANNA SUBIRATS.

Els premiats dels concursos Enquadra’t i Fotografia matemàtica apareixen en altres entrades a la pàgina web.