RUTA EMPRENEDORA AL SALÓ NÀUTIC

L’equip de formació professional del centre ha gaudit avui dia 13 d’octubre d’una ruta emprenedora al Saló Nàutic de Barcelona. L’alumnat i professorat d’FP que participen en les Aules d’Emprenedoria del centre han visitat de manera activa els diferents estands i empreses que conformaven aquesta fira al Port Vell de Barcelona.

Durant la jornada l’alumnat assistia a diferents tallers i havia de complimentar un dossier, per tal de fer la visita profitosa i endinsar-se en el món de la nàutica, ja que és un dels sectors econòmics predominants a la Ràpita. En resum, ha sigut un dia de convivència de la formació professional de l’institut, en què s’ha despertat l’esperit emprenedor d’una part dels participants i s’han potenciat les habilitats blanes en rebre formació emprenedora per part d’experts del sector.