PORTES OBERTES A LES INSTAL·LACIONS DEL CICLE DE MANTENIMENT D’EMBARCACIONS D’ESBARJO

En el marc de la Setmana de l’Orientació a l’institut Els Alfacs es va oferir a l’alumnat de 4t d’ESO una jornada de portes obertes a la instal·lacions del Cicle Formatiu de Grau Mitjà Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo amb la realització de tallers pràctics d’algunes de les disciplines que s’imparteixen al cicle.

Es van començar els tallers a les instal·lacions de l’institut on s’imparteix part del cicle, d’aquesta manera l’alumnat va poder gaudir d’un taller de fusta i també d’electricitat i d’electrònica. Més tard, van desplaçar-se fins a les instal·lacions del Port on hi ha la resta de tallers del cicle formatiu, allí van visitar els tallers de veleria, motors, soldadura i pintura i fibra. L’alumnat va poder soldar i també veure com es treballa la fibra i la pintura.

Agraïm a l’equip docent del cicle formatiu la tasca realitzada per tal fer visible una petita mostra de tot allò que s’ensenya en aquests estudis. També cal fer una menció especial a l’alumnat del PFI Auxiliar de Manteniment d’Embarcacions Esportives i d’Esbarjo per la seua col·laboració durant la jornada al taller de fusta.

L’alumnat del nostre centre va poder gaudir d’un aprenentatge pràctic per tal de començar a decidir què vol estudiar en la nova etapa que començarà ben prompte.