PARTICIPACIÓ DE L’INS ELS ALFACS ALS IX JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

Blanca Cugat

Tenim la gran satisfacció de comunicar-vos, que les alumnes Berta Vizcarro de 1r, Laia Mei Donate de 3r i Carla Serrat de 4t van arribar a la final dels IX Jocs Florals Escolars de Catalunya.

En aquesta fase es competia amb els millors escrits de les Terres de l’Ebre. Les nostres alumnes participaven en diferents categories com són F1 (alumnat de 1r i 2n d’ESO, prosa), G1 (alumnat de 3r i 4t d’ESO, prosa) i G2 (alumnat de 3r i 4t d’ESO, poesia).

L’acte va tenir lloc el passat dimarts 31 de maig, a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. Tot i no rebre cap premi final, va ser un gran esdeveniment dedicat a la literatura catalana i a la creativitat de futurs escriptors i escriptores.