ONE DAY

Mamen Garcia

El alumnes de l’aula d’acollida han participat en la Commemoració del Dia Internacional en memòria de les Víctimes de l’Holocaust, dia 27 de gener de 2022.

Després de llegir el Diari d’una noia, Anna Frank, els alumnes han formar part d’un projecte col·laboratiu amb el grup de treball DEMD juntament amb el Memorial Democràtic i formen part del muntatge audiovisual que serà visionat des de tots els centres com acte de cloenda. I editat conjuntament amb el departament d’Educació.
https://www.youtube.com/watch?v=spyI0qvK6fY (minut 36’39’’).

Dins l’aula d’acollida van encendre les espelmes en record de les víctimes i tot l’horror viscut. Durant la sessió van expressar en la llengua materna i després en català les seves inquietuds, les seves temors i en definitiva la idea d’avançar a un món millor.