L’INSTITUT REFORÇA LA RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUS

El curs passat, les alumnes de l’institut Alèxia Brusca, Sara Porres, Sílvia Gómez, Marta Mariano, Gemma Pedroche i Alba Taulés van guanyar la XII edició del premi Federico Mayor Zaragoza amb uns treballs audiovisuals sobre la temàtica “SALVEM EL PLANETA”.

D’acord amb les alumnes, l’institut ha decidit dedicar part del premi a l’adquisició i instal·lació de 2 papereres dedicades exclusivament a la recollida d’envasos per poder-los reciclar adequadament i evitar que acaben embrutant el medi ambient. Des del centre agraïm a l’alumnat guanyador la seua generositat i animem la resta a fer ús d’aquestes papereres.