L’institut guanya els premis IDEA’T 2018

El dijous 12 d’abril ha tingut lloc al Teatre Centre Obrer de La Sénia l’entrega de premis del concurs IDEA’T que organitza el Consell Comarcal del Montsià i que en aquesta 6a edició ha estat guanyat per un grup d’alumnes del nostre centre. Es tracta de les alumnes del cicle d’AG10 Verònica Usier, Andrea Gabarri i Hafsa Rahim que, dirigides per la professora Cinta Costa, han presentat el projecte guanyador: “El subratllador màgic”.  Es tracta doncs d’un premi amb un marcat caràcter femení (alumnes i directora del projecte). Malauradament, cap alumna guanyadora ha pogut assistir-hi avui i el premi ha estat recollit amablement per Montserrat Marcos i Andreea Flore, companyes de les premiades.

La innovadora idea que han proposat consisteix en un subratllador amb el qual marques el text que vulgues i el dispositiu et subratlla la paraula que tinga una falta ortogràfica. Disposa d’una petita pantalla en la qual es pot triar l’idioma. Podeu consultar més imatges en aquest link.