JORNADES DE COMUNICACIÓ, RESILIÈNCIA I COHESIÓ D’EQUIP PER A L’ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS

Els grups de Formació Professional del centre participen en una jornada de comunicació, resiliència i cohesió d’equip amb cavalls al centre d’equinoteràpia emocional Temps de Cavalls de la Galera durant els mesos d’octubre i novembre de 2022. La jornada va tenir una primera fase de presentació d’equip, després van començar les dinàmiques amb cavalls, i finalment es va prendre consciència de què havia passat durant la jornada. Aquest taller de ‘soft skills’ o habilitats blanes ha permès potenciar les habilitats personals, socials i professionals de l’alumnat que participa en l’Aula d’Emprenedoria del centre. L’alumnat es va emportar eines per treballar la comunicació i resiliència al seu dia a dia a les classes i poder aplicar aquestes competències dins la seua trajectòria acadèmica i professional.