JORNADA EMPRENEDORA A L’ANTIGA FÀBRICA DAMM DE BARCELONA

Avui 21 de novembre l’alumnat del CFGM Gestió Administrativa Àmbit Turístic ha gaudit d’una jornada emprenedora a l’Antiga Fàbrica Damm de Barcelona. Aquesta jornada, emmarcada dintre de les jornades proposades des de l’Aula d’Emprenedora concedida al centre, té per objectiu despertar l’esperit emprenedor de l’alumnat i dotar-lo de les capacitats emprenedores necessàries per a poder exercir un dels propòsits dels cicles formatius, muntar el seu propi negoci.

El tècnic de l’Antiga Fàbrica Damm ens ha explicat els orígens de l’empresa, ha fet una passejada pels diferents departaments de l’empresa i l’alumnat ha pogut participar de manera activa en el taller emprenedor de l’empresa per conèixer amb profunditat les diferents innovacions que ha tingut el producte al llarg de la història i com s’ha d’adaptat el màrqueting en el pas del temps. L’alumnat ha desenvolupat les habilitats personals i professionals de creativitat, ideació i iniciativa.

En definitiva, ha estat una jornada molt profitosa i d’aprenentatge actiu per a l’alumnat.