JORNADA DE TEAMBUILDING I HABILITATS DE COMUNICACIÓ AMB CAVALLS PER A PFI I 1r d’FP

Durant aquest mes de novembre l’alumnat de 1r de Cicle Formatiu Grau Mitjà Serveis Administratius, 1r de Cicle Formatiu Grau Mitjà Gestió Administrativa Àmbit Turístic i el Programa de Formació i Inserció d’Auxiliar de Manteniment d’Embarcacions Esportives i d’Esbarjo han participat en una jornada de teambuilding i habilitats de comunicació amb cavalls al Temps de Cavalls de la Galera.

Durant la jornada l’alumnat ha realitzat activitats per a potenciar el treball en equip i la cohesió entre els membres del grup. Valors com la cooperació i coexistència s’han posat com a prioritaris per a poder tenir un bon clima a l’aula. Ara l’alumnat afronta el repte de tenir en compte aquestes nocions a l’aula cada dia, que estem segurs que ho posaran en pràctica.