GIRL’S DAY: L’ENGINYERIA TAMBÉ ES COSA DE DONES (URV)

Carles Pasqual

Un any més, alumnes de 3r d’ESO de l’INS Els Alfacs participen de la jornada Girl’s Day,  creada per promocionar els estudis d’Enginyeria entre les noies d’ESO. Està impulsada per la Universitat Rovira i Virgili (URV), L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSQ) en col·laboració amb l’Observatori de la Igualtat, que té com a objectiu informar de la realitat de la desigualtat per raó de gènere entre la comunitat universitària i la societat i a més és l’encarregat d’implementar les mesures previstes en aquest punt.

Per veure més informació entreu en aquest enllaç tan interessant: https://www.ccma.cat/324/lenginyeria-tambe-es-cosa-de-dones-la-urv-acosta-carreres-tecniques-a-les-noies/noticia/2900768/