FEMIFEST 3.0: LECTURA DE POEMES I PERFORMANCE AL PARC DE GARBÍ AMB LES MUIXES

Aquest diumenge 10 de març i dintre dels actes en motiu del Dia Internacional de la Dona (8 de març), el col·lectiu feminista de les Muixes han comptat amb la col·laboració de l’alumnat de l’institut Els Alfacs, com tots els anys, dintre del seu programa d’actes reivindicatius.

Els alumnes van poder recitar poemes de diverses poetes amb un to clarament reivindicatiu:

Marc Vizcarro “La síndrome de l’impostor” ⁠de Raquel Santanera.
Laia Jiménez “Cosmètica de l’enemic” de Raquel Santanera.
Selena de la Rosa “Ella vol surar” d’Àngels Moreno.
Núria Fuia “Concedeix-te” d’Àngels Moreno.
Bruna Navarro “Reconèixer-nos” de Maria Mingorance.
Maria Garcia “Jo dic, nosaltres diem” de Maria Mingorance.
Giorgia Manzanero “Cançó” d’Adrienne Rich.

D’altra banda, van poder participar en l’acció feminista o performance a càrrec de la companyia teatral Serebreve en el qual es va tornar a reinvindicar el lema de “juntes, lliures i rebels” per tal d’assolir una igualtat completa de gèneres i un desbancament del sistema patriarcal reaccionari i castrador.

Enllaç al vídeo de la performance.