FEM UN SOFÀ DE PALETS PER A L’ESTONA DE LECTURA

Rosanna de la Vega

Els alumnes de 3r ESO F han fet un sofà de palets per als moments de lectura que realitzem a l’institut. Aquest projecte d’impuls per la lectura, el vam iniciar fa quatre cursos al centre per potenciar el gust per llegir.

S’ha intentat que en aquestes estonetes, que es necessita un bon clima, estiguin còmodes per poder aprofitar molt més el temps per a llegir. En aquest bon ambient és important poder potenciar una bona lectura, ja que a l’hora també es treballa la comprensió, l’ortografia i, en definitiva, el gust per la lectura.

L’activitat, la vam iniciar a principi de curs i els alumnes van portar el palets per poder realitzar el projecte. Un cop els van netejar, ens vam posar en contacte amb els professors i alumnes del PFI, els quals ens van ajudar a polir les fustes i explicar-nos com havíem de continuar amb l’activitat. Va ser una experiència molt enriquidora, ja que uns alumnes van ajudar als altres d’una manera molt professional i explicant-los com havien d’utilitzar els estris perquè sortís tot com s’esperava.

Un cop el van tenir polit, el van pintar i també el van envernissar. Una vegada van estar enllestit van muntar-lo per a donar-li la forma de sofà. Finalment vam comprar els coixins perquè poguessin estar més còmodes i gaudir del resultat final.

Molt bona feina alumnes!

Moltes gràcies: Carlos, Zaira, Paula, Ainhoa, Ruth, Evelyn, Gerard, Pol, Casimir, Ainoa, Érika, Alexia, Raisa, Íker i Adam