EMPRENEDORIA TERRITORIAL AL SALÓ NÀUTIC DE BARCELONA

11/10/2023

L’equip de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo, el professorat i l’alumnat del Programa de Formació i Inserció Auxiliar de Manteniment d’Embarcacions Esportives i d’Esbarjo i del Cicle Formatiu Grau Mitjà Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo van gaudir l’11 d’octubre d’una jornada emprenedora territorial al Saló Nàutic de Barcelona.

Durant la jornada van poder conèixer els emprenedors que estaven presents al Saló Nàutic i van poder aprendre com les empreses pioneres del sector treballen les diferents disciplines que estudia l’alumnat als tallers del centre.