ELS ALUMNES DE 1r ESO VISITEN EL MUSEU DE LA MAR DE L’EBRE DURANT LA SETMANA DE TS

Cliqueu aquí per veure totes les fotos.

Els alumnes de 1r d’ESO han pogut visitar el Museu de la Mar de l’Ebre de la Ràpita per tal de poder realitzar el Treball de síntesi proposat i referit a la nostra població. El guia del museu, Àngel Pasqual, ha estat l’encarregat de dur a terme aquesta sessió als alumnes. així, Pasqual ha incidit sobretot en l’entorn del museu (canal, casetes dels guardes, magatzem o casota, etc) per tal d’explicar els orígens de la Ràpita.