DOS PROJECTES MÉS eTWINNING PREMIATS AMB EL SEGELL DE QUALITAT

Al llarg d’aquest curs escolar passat 2021-22 l’alumnat de 1r d’ESO vam estar treballant dintre de la matèria d’anglès en dos projectes eTwinning per practicar les habilitats socials, digitals i de la llengua.

Estem molt satisfets perquè tots dos han rebut recentment el Segell de Qualitat Nacional!!!

L’enhorabona i l’agraïment a tot l’alumnat i professorat que hi va participar, tant als de La Ràpita com als de ISTITUTO COMPRENSIVO GIOVANNI CAGLIERO, Largo Volumnia 11 ROME del projecte GET A BOOK AND READ com als de 4th Imerisio Gymnasio of Kavala, 4 Karaiskaki, Kavala, Greece.

Una vegada més també m’agradaria agrair a les famílies i a l’equip directiu pel seu suport en aquests projectes que són tan enriquidors per al nostre alumnat.