COMISSIÓ SEGUIMENT DUAL AMB L’AJUNTAMENT DE LA RÀPITA I L’ESTACIÓ NÀUTICA

Durant les darreres setmanes s’han començat a realitzar les comissions de seguiment dels convenis Dual fets al centre. La coordinació d’FP, amb Oriol Ferré al capdavant, va convocar el passat dia 15 la comissió de seguiment dels convenis Dual signats amb l’Ajuntament de la Ràpita i l’Estació Nàutica.

Els cicles formatius de grau mitjà que s’imparteixen al centre hi ha l’opció de cursar-los en la modalitat dual. La formació en alternança dual combina l’aprenentatge al centre educatiu amb la formació a l’empresa. En el cas del CFGM de Gestió Administrativa Àmbit Turístic, l’alumnat que decideix matricular-se amb la modalitat dual, la matèria MP10 Empresa a l’Aula en compte de realitzar-la al centre la fa a l’empresa. Durant aquest curs hi ha tres alumnes que han realitzat la dual d’aquest cicle a l’Oficina de Turisme i a Cultura de l’Ajuntament de la Ràpita.

La comissió de seguiment, integrada en aquest cas per la Regidora d’Educació de l’Ajuntament de la Ràpita Èrika Ferraté, el coordinador de l’Oficina de Turisme i l’Estació Nàutica de la Ràpita Jordi López, el coordinador d’FP de l’institut Oriol Ferré i la Cap d’Estudis Adjunt de l’institut Lina Meseguer, es va reunir per fer la valoració dels acords actuals de dual pel que fa als processos de selecció establerts, la compensació econòmica, l’organització i el calendari, les activitats formatives que s’hi desenvolupen, la distribució i l’organització horària, els mecanismes de seguiment i avaluació de l’alumnat i els procediments previstos per a la resolució d’incidents, entre d’altres aspectes.

La comissió va finalitzar la reunió amb la previsió de vacants amb aquesta modalitat per al curs vinent i amb una valoració global de la col·laboració amb el centre, que es va qualificar com a molt bona.