CFGM Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo estudia la Cooperativa com a forma jurídica

La Cooperativa com a forma jurídica és una opció que s’ha plantejat l’ alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo. A 2n curs del cicle formatiu s’ imparteix el Mòdul Empresa i Iniciativa Emprenedora on l’ alumnat desenvolupa el seu esperit emprenedor amb la realització d’ un projecte empresarial relacionat amb el perfil professional dels seus estudis. És en aquest projecte on ha de decidir quina forma jurídica tindrà la seva empresa i des de l’Ateneu Cooperatiu de les Terres de l’ Ebre els han ampliat el ventall de possibilitats presentant-ne una de nova, la cooperativa. L’ alumnat ha mostrat les seves inquietuds i és aquí on s’ha visualitzat el seu gran potencial i la seva capacitat emprenedora que ha d’ explotar per tal de convertir la idea empresarial en una realitat d’ èxit.