CANGUR 2017

(Departament de matemàtiques)

El passat dia 16 de març es va celebrar al nostre institut la prova Cangur. Aquesta és una activitat convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, la qual es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics de dificultat creixent que s’han de resoldre en una hora i quart. La prova és de caràcter internacional i els problemes són els mateixos a tots els països.

En total van participar 48 alumnes de 1r d’ESO fins a 2n de BAT. Entre els participants hi havia 2 alumnes de l’institut Ramon Berenguer IV d’Amposta i 7 del Col·legi Sagrada Família de Sant Carles de la Ràpita.

La jornada es va desenvolupar amb molt bon ambient i, en acabar la prova, es va convidar tots els participants a un esmorzar ben merescut.