ALBA ABELLA, AMBAIXADORA DE LA UJI (Universitat Jaume I)

Pep Donate (alumne de 2n de batxillerat B)

El passat dimarts 27 de febrer, els alumnes de 2n de Batxillerat vam rebre la visita de l’ex-alumna del centre Alba Abella.

Alba Abella actualment és estudiant de Publicitat i Relacions Públiques a la Jaume I i va aprofitar el seu passat a l’institut i el seu paper com a “ambaixadora” de la UJI per donar-nos a conèixer la universitat castellonenca.

Així, de manera amena i interactiva, ens va intentar apropar el conjunt de serveis que conformen la UJI. Des dels diferents graus o les facultats, passant per les residències o les diferents instal·lacions esportives, tot dintre d’un campus al més estil americà o els recursos d’última generació que ofereix als seus estudiants, ja que cal remarcar que és una universitat relativament nova.

Alba ens va destacar la proximitat amb Castelló, així com els còmodes recursos de mobilitat dels quals disposa, la seva proximitat amb el nostre poble i la comparació dels preus dels estudis i de la vida en la capital de la Plana en relació amb els altres centres universitaris en grans ciutats; dos factors molts importants a l’hora d’elegir on estudiar.