4th ESO D ETWINNING LAST MEETING

El passat divendres 29 de maig l’alumnat de 4t ESO D va participar a l’últim encontre virtual amb l’alumnat de IISS “Galileo Ferraris”, Apulia, Taranto, Itàlia.

També esperàvem comptar amb la companyia de la resta dels companys del 1st Vocational High School of Kria Vrissi, Grècia. Malauradament, 10 minuts abans del nostre encontre, la professora de Grècia ens va informar que havien sofert un petit terratrèmol d’intensitat 3.9  i van haver d’abandonar l’escola.

Tot i l’ensurt pels nostres companys  grecs, que no van patir cap mal, l’encontre va tirar endavant. Vam parlar, vam riure i vam participar a un petit concurs de preguntes sobre la informació que hem estat compartint al llarg del nostre projecte eTwinning sobre cultura, receptes i menjars dels tres països participants. La guanyadora va ser una alumna italiana que en sap molt, va ser molt ràpida contestant i va tenir bastant sort.