2n CFGM Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo amb la FP DUAL

LAURA NAVARRO

Durant el 2n curs del CFGM Manteninent d’Embarcacions d’Esbarjo l’ alumnat cursa el Mòdul Dual, que consisteix en la realització d’un projecte que integra els continguts de tot el cicle formatiu. Una part del projecte treballa els aspectes d’ electricitat i d’ electrònica dels vaixells amb la creació d’una maqueta que simula el panel de control d’una embarcació. Les tasques que realitzen són soldar una placa per a fer l’ inversor de gir d’un motor de corrent contínua, fer la instal·lació elèctrica del vaixell, instal·lar la bomba de buidatge i instal·lar les llums obligatòries per a la navegació,  tot això integrat en un mateix panel de fusta creat per l’alumnat.