2n AG10 VISITA LO SINDICAT D’AMPOSTA

L’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa Àmbit Turístic va visitar l’edifici Lo Sindicat d’Amposta en el marc del mòdul M10 Empresa a l’Aula. Amb l’objectiu de crear una idea de negoci disruptiva i innovadora l’alumnat i el professorat de la matèria es van traslladar fins a Amposta per a assistir a un taller emprenedor d’on poder aprendre les bases de l’emprenedoria i poder-ho aplicar al seu projecte empresarial. Allí mateix van poder veure totes les possibilitats de prototipatge que ofereix Lo Sindicat i estem segurs que en algun moment de la seua trajectòria acadèmica o professional tornaran per a fer-ne ús d’aquest espai.