1r PREMI EMPRENEDORIA I EXCEL·LÈNCIA DOCENT ALS PREMIS impulsFP

L’institut Els Alfacs participa en els Premis impulsFP 2023 i obté un 1r Premi en la Modalitat Premis emprenedors i un 1r Premi en la Modalitat Premis Excel·lència. Els guardonats van rebre el dilluns 22 de maig la distinció de la mà de l’inspector Jordi Cervera, la Coordinadora d’FP dels Serveis Territorials Mari Fandos i la directora de l’institut Dertosa, ja que va ser el centre seu per a l’entrega de premis aquest curs.

El concurs Premis impulsFP és una oportunitat per donar reconeixement i posar en relleu els projectes i bones pràctiques com a mecanisme d’estímul en la millora de l’excel·lència de la formació professional, especialment en l’àmbit de les competències transversals de l’alumnat i les pràctiques pedagògiques  del professorat.

En la Modalitat Premis emprenedors, el projecte Gebrent, realitzat des del Mòdul Empresa a l’aula el curs 2021-2022 ha sigut el que s’emporta el 1r Premi en el nivell Grau Mitjà. Gebrent és una empresa simulada que té com a missió organitzar experiències gastronòmiques a llocs idíl·lics de les Terres de l’Ebre.

En la Modalitat Premis excel·lència, que valora l’acció docent a través de projectes d’innovació pedagògica i excel·lència, el II Challenge Terres de l’Ebre que es va realitzar el curs passat a l’Auditori Sixto Mir de la Ràpita, organitzat per la Coordinació d’EmprènFP de l’institut Els Alfacs, institut Montsià i institut de l’Ebre s’emporta el 1r Premi, premi únic, en la categoria de Grau Mitjà.

L’alumnat premiat ha estat Alèxia Cerdà, Cristina Ciurel, Jordi Díaz i Marc Guzmán amb el projecte Gebrent, i el professorat premiat del nostre centre ha estat Lina Meseguer Carbó amb el projecte II Challenge Terres de l’Ebre. Enhorabona per la feina ben feta!