📣 Ens hem unit a més de 40 centres educatius del Baix Ebre i Montsià 🌱​🌍per reivindicar la importància de l’aigua💧 en el marc del Dia Mundial de l’Aigua​

Anna Añó Luna

Després de treballar la problemàtica actual de l’aigua a través de notícies d’actualitat i proposar lemes reivindicatius davant aquesta problemàtica, representants de l’alumnat de 1r d’ESO han fet una part de la pancarta del municipi de la Ràpita.  El passat dimarts 19 de març els quatre centres que som Escola Verda a La Ràpita  (escola Horta Vella, escola Carles III, IEPAAC i nosaltres) hem penjat la pancarta, feta de manera col·lectiva, a l’exterior del Museu del Mar. En aquest acte han participat una representació de l’alumnat i del professorat dels quatre centres implicats.

#escolesperlebre #diamundialdelaigua