JORNADA DE FORMACIÓ EMPRENEDORA A ‘DISTRIBUCIONS GARCIA MORENO’

El dijous 28 d’abril l’equip del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa que participa de l’Aula d’Emprenedoria del centre va assitir a una jornada emprenedora a l’empresa Distribucions Garcia Moreno d’Alcanar. Aquesta formació emprenedora va tenir com a objectiu sensibilitzar al jovent cap a l’emprenedoria amb una aproximació a una experiència d’èxit al territori. Durant la jornada l’alumnat va poder conèixer un model de negoci innovador del territori, va poder escoltar de primera mà com es va validar aquest model de negoci i com es desenvolupa el producte actualment. En definitiva, l’alumnat va aprendre unes habilitats professionals que podrà aplicar en el seu futur laboral.