Xerrada d’orientació acadèmica

El darrer dilluns 14 de novembre, l’estudiant de Ciències Químiques Cristina Simó Costa (filla de la professora Cinta Costa) va impartir dues xerrades per als alumnes del batxillerat científic de 1r i 2n curs. Ens va explicar el trànsit del batxillerat a la universitat, els dubtes durant la carrera, la vida a un pis compartit, etc i a més a més, la seua experiència fent les pràctiques de 3r curs a Austràlia. Amb la seua alegria, naturalitat i optimisme va animar els nostres estudiants a no tenir por a sortir a l’estranger independentment del nivell d’anglès (sempre amb uns mínims, és clar). També va desdramatitzar sobre l’encert a l’hora d’escollir carrera i els va animar a no enfonsar-se si no s’aconsegueix entrar a la carrera escollida en primera opció. Des de l’institut agraïm enormement la seua col·laboració i , vist l’interès de l’alumnat, no descartem seguir fomentant aquestes trobades entre els nostres estudiants i estudiants universitaris.