“QUÈ ÉS EUROPA PER A TU”, FUNDACIÓ CATALUNYA-EUROPA

Rosanna de la Vega

Aquest any des de la matèria de Ciències Socials de 3r d’ESO hem tornat a participar al concurs “Què és Europa per a tu?” organitzat per la fundació Catalunya-Europa. Aquest consistia en fotografiar alguna cosa que representés Europa des del punt de vista de cadascú i realitzar un comentari de la imatge seleccionada.

El concurs ens va anar bé per a introduir el tema de la Unió Europea (en el qual s’explica com funciona l’organització política, social i econòmica de la UE). És el segon any que participem al concurs i aquest any hem tornat a quedar finalistes de tres fotografies que han presentat els alumnes Íker Bel, Laia Mei Donate i Verònika Milkova.

VERÒNIKA MILKOVA

La diversitat d’Europa.
Europa és tan diferent com els colors d’aquest edifici. Tal com hi ha persones que els agraden alguns colors i altres no, és just el que passa a Europa!. Els diferents colors representen els diferents països i cultures que tenim. Hi ha parts del nostre continent que  són més agradables que altres però totes elles tenen la seva part bonica.

LAIA MEI DONATE

La llum de la nostra zona
La foto representa els paisatges d’Europa. Mirar els diferents colors del cel i la seva bellesa inusual. Comencen i acaben els dies de les millors formes possibles! Et transmeten tranquil·litat i llibertat al mateix temps. El silenci dels paisatges et donen l’oportunitat cada dia de que puguis pensar i entrar en un món de felicitat. Et fa recordar involuntàriament els records i moments més importants que has viscut durant el llarg de la vida. Gràcies a cadascun dels paisatges d’Europa milloren milions de vides i calma per als que han passat a l’altra banda.

IKER BEL

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut