Distinció de les PAU 2019

Des de l’any 2001, el Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment les distincions de les Proves per reconèixer públicament l’esforç dels/de les estudiants, així com la seva bona preparació en la realització d’aquestes.

Es concedeix la Distinció de les PAU a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària de juny ha obtingut una qualificació igual o superior a 9 punts, en la nota de la PAU (fase general).

Enguany ens sentim orgullosos de tenir un alumne entre aquests guardonats, es tracta d’en Pau Amargant i Alvarez, de 2n de batxillerat B, el qual va treure una nota de 9,2 a la fase general. A més, ha pogut entrar en la carrera amb nota més alta de Catalunya, el doble grau Física-Matemàtiques de la UAB, el qual calia treure una nota de tall de més de 13,418.

Enhorabona Pau!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *