⚠⚠⚠⚠NOVETAT!!

Informació sobre la reobertura del centre dilluns 1 de juny.

⚠⚠⚠⚠ PREINSCRIPCIONS 2020-21

Entreu al la pàgina de Secretaria amb informació que anirem actualitzant sobre els procediments per a la Preinscripció per al curs 2020-21.

⚠⚠⚠⚠ ORIENTACIÓ ACADÈMICA CURS 2020-21 I TRIA D’OPTATIVES

Si aquest curs acabeu l’etapa de l’ESO podeu consultar ja la informació sobre l’oferta d’ensenyaments postobligatoris de l’Institut Vidreres. Entreu a la vostra opció i consulteu la informació. La tria de matèries optatives es va tancar divendres 22 de maig.

⚠⚠⚠⚠⚠SEGUIMENT TERCER TRIMESTRE

Trobareu tota la documentació associada al 3r trimestre (documents de seguiment i marcs horaris de suport) a una nova secció d’aquest lloc web: “Seguiment del 3r trimestre del curs 2019-20“.

Informació sobre la reobertura del centre

En aquests documents trobareu tota la informació relacionada amb la reobertura de l’Institut a partir del dia 1 de juny en la fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020, després de 12 setmanes de tancament per la pandèmia de Covid19:

Informació del calendari i la documentació per a la preinscripció de 1r d’ESO

Hem afegit a la pàgina de les preinscripcions per al curs 2020-21 informació sobre el calendari i els documents necessaris per a la preinscripció de 1r d’ESO:

Es podrà demanar cita prèvia només a partir del dia 19 de maig, trucant al 972850711 de 9 a 13 hores. ENTRE EL 13 I EL 18 DE MAIG NO ES PODRAN DEMANAR CITES PRÈVIES.

Adaptació del calendari per l’aturada d’activitat presencial per la pandèmia de Covid19

Com a conseqüència de la situació actual d’aturada de l’activitat presencial a l’institut hem hagut d’adaptar algunes dates del calendari de final de trimestre i de curs. Consulteu les adaptacions del calendari de final de trimestre i de curs:

Trobareu aquests documents també a la secció “Calendari del curs” i a la de “Seguiment del tercer trimestre 2019-20

Comunicat a les famílies en l’inici de les vacances de setmana santa

Benvolgudes famílies,
Passades les tres primeres setmanes de confinament i abans de la setmana santa, us volem agrair el vostre suport i comprensió davant la difícil situació que estem travessant. Aquest nou escenari ens ha obligat a tots plegats a adaptar-nos a un canvi en la… Llegeix més»

Educació suspèn tots els procediments i tràmits administratius que són de la seva competència

A l’ajornament de tots els tràmits relacionats amb la preinscripció i matrícula de l’alumnat dels diferents ensenyaments, en totes les etapes, que ja va anunciar el Departament, s’hi suma la suspensió dels procediments i tràmits que afecten a les següents qüestions:
– Sol·licitud de títols i… Llegeix més»

Ajornament de sortides, Treballs de síntesi, Projectes de recerca i Servei Comunitari

Els Treballs de síntesi, Projectes de recerca i Servei comunitari queden ajornats. En finalitzar el tancament dels centres s’establirà un nou calendari per a la seva realització.

També s’ajorna la sortida de 1r d’ESO prevista per al 2 d’abril i la de 2n de batxillerat que estava prevista per avui dia 18 de març. Quan es torni a la normalitat, si no és possible ubicar-les en una altra data, es tornarà l’import a les famílies que ja havien efectuat el pagament.

Ajornament de les PAU i el procés de preinscripció a l’ESO

Els ministeris d’Educació i Formació Professional i el Ministeri d’Universitats, d’acord amb els representants de les Comunitats Autònomes i la Conferència de Rectors de les universitats de l’Estat, han decidit l’ajornament de les proves d’accés a la universitat (selectivitat) a tot l’estat. A Catalunya estaven… Llegeix més»

Tasques a fer durant el període de suspensió de l’activitat lectiva

Els diferents departaments didàctics de l’institut s’han coordinat per establir les tasques a realitzar per part de l’alumnat durant el període de suspensió de l’activitat lectiva.
L’establiment de les tasques es realitza a través de les plataformes virtuals d’aprenentatge utilitzades habitualment per al desenvolupament de les… Llegeix més»