Castaween 2019

El dia 30 d’octubre celebrarem la III CASTAWEEN a l’institut Vidreres. La festa es durà a terme les dues últimes hores del dia. Després del segon pati, caldrà tornar a classe, els professors passaran llista.
CONCURS DE DISFRESSES: Tothom qui vulgui pot venir disfressat el dia… Llegeix més»

Bones vacances!

El centre romandrà obert fins el 24 de juliol de 9 a 14 h i tornarà a estar obert el 3 de setembre a les 9 h.

Us recordem que la matrícula de Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Mitjà és del 9 al 15 de juliol i la del Cicle Formatiu de Grau Superior del 18 al 23 de juliol.

Els dies 3 i 4 de setembre, de 8.30 a 14.45 hi ha les proves extraordinàries de 1r de batxillerat.

El dia 12 de setembre, de 10 a 12, comença el curs amb la presentació per a ESO, batxillerat i CFGM. El transport escolar del dia 12 de setembre s’adequa a aquest horari.

L’activitat lectiva del CFGS comença el dia 18 de setembre.

Gaudiu de les vacances i del merescut descans!!

CANVI DE DATA DE LLIURAMENT DELS BUTLLETINS DE NOTES

Benvolguts i benvolgudes,

Us comuniquem que, a causa del funcionament deficient de l’aplicació informàtica del Departament d’Educació que gestiona l’emissió dels butlletins de notes dels alumnes dels centres públics de Catalunya, ens veiem obligats a ajornar la data inicialment prevista de lliurament dels butlletins de notes.

Aquests es donaran als alumnes el divendres 28 de juny a les 10.00 h. L’horari del transport escolar s’adaptarà, mantenint les parades habituals, per tal que els alumnes que utilitzen el servei puguin arribar al centre a les 10.00 i marxar-ne a les 11.00 h.

El programa d’intercanvi i reciclatge de llibres manté les dates dels dies 27 i 28 de juny.

Els terminis de matriculació continuaran essent els mateixos:

• 1r ESO: 20 al 26 de juny.
  • 2n, 3r i 4t d’ESO (només alumnat de nova incorporació al centre): 27 de juny al 3 de juliol.
  • Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Mitjà: 9 al 15 de juliol.
  • Cicle Formatiu de Grau Superior: 18 al 23 de juliol.

Lamentem els inconvenients que us pugui ocasionar aquest canvi, totalment aliè al funcionament i calendari inicialment previstos al nostre centre i que us vam comunicar fa uns dies. Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar a l’Institut.

Moltes gràcies,

Equip Directiu