La reunió informativa amb les famílies de 2n Batxillerat que inicialment estava prevista per avui dimarts 4 de maig, queda ajornada pel DIJOUS 20 de maig a les 19:30h.
En aquesta reunió, que serà virtual a través de la plataforma Meet, tractarem varis temes relacionats amb els diferents tràmits i processos que els vostres fills/es hauran de realitzar en aquest tram final de curs de 2n de batxillerat i de cares als estudis posteriors, també per compartir i aclarir tots els dubtes que tingueu.

Jornades de Portes Obertes 2021

Preinscripcions per al curs 2021-2022

Curs 2020-21. Informacions sobre l’afectació de la covid-19 al centre

Acte conjunt de la comunitat educativa

El dia 6 a les dues del migdia a l’Institut Vidreres hem fet un acte de suport a la professora del nostre centre que va ser agredida fa una setmana, i de denúncia de la violència. Davant d’alumnes i professors congregats al pati de l’Institut, han parlat el director, la representant de l’AMPA i els representants dels alumnes. En els seus parlaments han lamentat els fets, han expressat l’estima cap a la companya i professora afectada i també han reflexionat sobre la necessitat de corregir les condicions que es donen massa sovint als centres educatius que poden acabar, eventualment, desembocant en casos com el nostre.

Finalment, els delegats de tots els cursos del centre han pujat a l’escenari amb les pancartes que han elaborat entre tots els alumnes on es podien llegir missatges d’ànims a la professora i de rebuig a les actituds violentes a dins i fora de les aules. Imagine i Land of hope and dreams han estat la banda sonora de l’acte.

Sant Jordi 2021

Enguany hem celebrat Sant Jordi a les aules amb haikús, roses cúbiques, punts de llibre i el primer aplec de “Rap a la marinera”. A les imatges podeu llegir els haikús guanyadors, de Júlia Valldosera i Meritxell del Valle en català i de Laura Hermoso en castellà.

Reconeixement de Nerea Reche i Pol Vila (2n Bat) a la 9a Mostra TdR comarcal de La Selva

La Nerea Reche García i en Pol Vila Pesaferrer, alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut, van ser reconeguts per l’excel·lència del seu Treball de Recerca en la 9a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de la comarca de La Selva celebrada el passat… Llegeix més»

5a trobada del Club de Lectura

Dijous 25 de març els alumnes del Club de Lectura van participar en la 5a trobada. Vam posar en comú diferents aspectes del llibre L’evolució de la Calpurnia Tate. Vam parlar de l’argument, dels personatges, de diferents temes relacionats amb el llibre i van donar la seva opinió. En general el llibre ha agradat, però diuen que li faltaria una mica d’acció.

Comunicat sobre la convocatòria de vaga de dilluns 8 de març

Dilluns 8 de març hi ha convocada una vaga general feminista. S’hi poden adherir tant professors com estudiants.

En el cas del professorat, l’afectació serà puntual i no repercutirà en el desenvolupament de l’activitat docent al centre.

En el cas de l’alumnat, la vaga serà secundada per alguns dels grups classe d’ensenyaments post-obligatoris (2n Batxillerat grups A i C i 1r curs de cicle formatiu SMX). Tal i com estableix el procediment que regula l’exercici del seu dret de vaga, els alumnes que han decidit adherir-se a la mateixa, han informat amb la deguda antelació la direcció del centre. La seva absència quedarà justificada si són majors d’edat. En el cas d’alumnes menors d’edat, es requerirà la signatura del full signat dels pares/mares/tutors/es legals, conforme aquests n’estan assabentats i han autoritzat l’absència del seu fill/filla per tal d’exercir el seu dret a vaga.

L’Equip Directiu