Recordeu: el nostre institut participa a la nova edició de la Missió Apilo XII de recollida piles i bateries que heu de deixar directament al contenidor que hi ha a la recepció de l’institut. Si voleu contenidors petits de cartró demaneu-los al/a la delegat/da verd/a de l’aula.

Apilo XII

LA MISSIÓ APILO XII ET NECESSITA!!

Atenció, cridem a tots els agents Apilo! Arrenca una nova edició de la Missió Apilo XII i els habitants del Planeta Reciclatge necessiten la vostra col·laboració. Ja podeu començar a enviar-nos totes les piles esgotades que tingueu des de les cases, escoles i botigues de la Terra.

El nostre institut torna a participar a la recollida piles i bateries, que es coordinarà des de l’equip d’Escoles Verdes, que heu de deixar directament al contenidor que hi ha a la recepció de l’institut. La darrera edició va ser tot un èxit i vam batre el nostre rècord de recollida.

Recollida de material escolar gastat

Avui els delegats verds de segon d’ESO ja han començat a recollir el material dipositat en les aules de 1r i 2n d’ESO. A l’entrada del centre s’ha instal·lat una capsa gran de paper on hi dipositen tot el material recollit (i permès) en la recollida de cada aula. Aquest material serà reciclat i obtindrem 1 cèntim per cada unitat reciclada per invertir en alguna associació de caire sostenible que considerem!

Pòsters científics per conèixer l’alumini

Voleu conèixer una mica més aquest metall i com l’utilitzem? L’alumnat de 2n d’ESO, amb la guia de la professora Vanesa Seriñá, ha elaborat aquests pòsters on expliquen la recerca que han fet sobre l’alumini i l’ús que en fem.

Cooperatives 4t d’ESO – Porjecte emprengi.cat

Els grups de 4t d’ESO de les assignatures optatives d’Economia i Emprenedoria ja tenen en marxa les seves cooperatives. Podeu consultar els estatuts, el logo, l’objecte social i una fotografia del grup que engega cada cooperativa a la seu d’emprengi.cat:

Es tracta d’un projecte competencial en el qual l’alumnat fa una simulació real del procés de creació, funcionament i tancament d’una cooperativa.

Bones vacances!!

Visita de 3r d’ESO a l’exposició “Human Bodies”

Dimarts passat els grups de 3r d’ESO i Fractal van visitar l’exposició “Human Bodies“, que mostra com mai abans l’anatomia humana i el funcionament de l’organisme, gràcies a més de 12 cossos i 150 òrgans humans tractats amb la tècnica de la plastinació.

L’exposició és oberta a l’Espai Cultural del Centre Comercial Arenas de Barcelona.

Sortida al Cosmocaixa

El dia 4 de desembre els grups de la matèria “Ciències per al Món Contemporani” vam anar al CosmoCaixa on van fer dues visites guiades o un taller d’evolució humana. La visita va acabar amb una activitat al Planetari.

Sortida de 4t d’ESO

Dimecres dia 4 de desembre el grup de 4t d’ESO de l’Optativa de FiQ va realitzar un taller de Reaccions Químiques combinat amb una visita de matí al Museu de Cinema de Girona.

Guanyadora de la fase territorial dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya 2019

El passat 26 de novembre es va fer entrega a l’alumna Iris Torres, de 2nC, del diploma com a guanyadora de la fase territorial dels VI JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA 2019.

La seva redacció, titulada “Mai no deixaré de somiar”, relata una història de superació personal escrita amb molta sensibilitat i maduresa.

Enhorabona Iris!

Lliurament diploma