Dimarts 21 – Suspensió de l’activitat lectiva

📢📢 ATENCIÓ 📢 📢

Seguint el protocol d’actuació d’emergència en cas de forts aiguats d’acord amb l’alcalde del municipi i en coordinació amb el Consell Comarcal s’ha pres la decisió de suspendre avui, dimarts 21 de gener, l’activitat lectiva al centre.

En principi demà es reprendran les classes. Ho confirmarem a través de la pàgina web i xarxes socials aquesta tarda-vespre.

Andreu Encinas
Director de l’Institut Vidreres

Actualització 9:10
Queda suspesa la sortida a Elna i Cotlliure de 4t d’ESO programada per demà dia 22 de gener. La setmana vinent es comunicarà si és possible fer-la en una altra data.
En principi es manté la sortida programada també per demà a Barcelona amb 1r de batxillerat.

Pòsters científics per conèixer l’alumini

Voleu conèixer una mica més aquest metall i com l’utilitzem? L’alumnat de 2n d’ESO, amb la guia de la professora Vanesa Seriñá, ha elaborat aquests pòsters on expliquen la recerca que han fet sobre l’alumini i l’ús que en fem.

Cooperatives 4t d’ESO – Porjecte emprengi.cat

Els grups de 4t d’ESO de les assignatures optatives d’Economia i Emprenedoria ja tenen en marxa les seves cooperatives. Podeu consultar els estatuts, el logo, l’objecte social i una fotografia del grup que engega cada cooperativa a la seu d’emprengi.cat:

Es tracta d’un projecte competencial en el qual l’alumnat fa una simulació real del procés de creació, funcionament i tancament d’una cooperativa.

Bones vacances!!

Visita de 3r d’ESO a l’exposició “Human Bodies”

Dimarts passat els grups de 3r d’ESO i Fractal van visitar l’exposició “Human Bodies“, que mostra com mai abans l’anatomia humana i el funcionament de l’organisme, gràcies a més de 12 cossos i 150 òrgans humans tractats amb la tècnica de la plastinació.

L’exposició és oberta a l’Espai Cultural del Centre Comercial Arenas de Barcelona.

Sortida al Cosmocaixa

El dia 4 de desembre els grups de la matèria “Ciències per al Món Contemporani” vam anar al CosmoCaixa on van fer dues visites guiades o un taller d’evolució humana. La visita va acabar amb una activitat al Planetari.

Sortida de 4t d’ESO

Dimecres dia 4 de desembre el grup de 4t d’ESO de l’Optativa de FiQ va realitzar un taller de Reaccions Químiques combinat amb una visita de matí al Museu de Cinema de Girona.

Guanyadora de la fase territorial dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya 2019

El passat 26 de novembre es va fer entrega a l’alumna Iris Torres, de 2nC, del diploma com a guanyadora de la fase territorial dels VI JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA 2019.

La seva redacció, titulada “Mai no deixaré de somiar”, relata una història de superació personal escrita amb molta sensibilitat i maduresa.

Enhorabona Iris!

Lliurament diploma

Castaween 2019

El dia 30 d’octubre celebrarem la III CASTAWEEN a l’institut Vidreres. La festa es durà a terme les dues últimes hores del dia. Després del segon pati, caldrà tornar a classe, els professors passaran llista.
CONCURS DE DISFRESSES: Tothom qui vulgui pot venir disfressat el dia… Llegeix més»