ESO 4

Casa soc Jo – 4t d’ESO

Els alumnes d’Expressió Artística de 4t de l’ESO, han exposat del 2 al 5 de juny a la biblioteca del centre, el treball Casa soc Jo. Un treball que partia d’una revisió interna, com és la meva casa interna.A partit d’aquí van treballar la casa amb el sistema axonometric per llavors poder intervenir-la gràficament.Llavors van […]

Casa soc Jo – 4t d’ESO Llegeix més »

ICT Girls UdG 4t d’ESO

El passat 15 de maig, dues alumnes de 4t d’ESO van participar en les jornades ICT Girls, organitzades per la Universitat de Girona i emmarcades dins del moviment internacional Girls in ICT Days. Aquestes jornades tenen com a objectiu fomentar les vocacions tecnològiques entre les noies i reduir la bretxa de gènere en aquest àmbit.

ICT Girls UdG 4t d’ESO Llegeix més »

FISIDABO 2026

 L’alumnat de Física i Química de 4t d’ESO i de Física de Primer de Batxillerat, han experimentat la Física fent mesures i resolent problemes en viu i en directe en una matinal al Tibidabo, en el marc del Fisidabo organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya. Aquí podeu entrar al vídeo!

FISIDABO 2026 Llegeix més »

Viatge a Itàlia 4t d’ESO

Aquesta setmana, els alumnes de 4t han realitzat el viatge de final de curs a la Toscana italiana. Han gaudit molt visitant les ciutats de Mònaco, Pisa, Florència, Lucca, San Gimignano i Siena. S’ho han passat d’allò més bé passejant per les places i monuments més famosos d’Itàlia i degustant els productes típics de la

Viatge a Itàlia 4t d’ESO Llegeix més »

Excursió Física i Química a Girona 4t d’ESO 

Avui hem canviat l’aula per la ciutat i hem descobert que la Química és arreu!  Primer hem participat al taller de So i Acústica, hem experimentat amb ones, freqüències i vibracions per entendre com es propaga el so i com influeix l’espai en allò que escoltem.  A través de l’itinerari científic per Girona hem observat materials, reaccions, processos d’oxidació

Excursió Física i Química a Girona 4t d’ESO  Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut