Casa soc Jo – 4t d’ESO
Els alumnes d’Expressió Artística de 4t de l’ESO, han exposat del 2 al 5 de juny a la biblioteca del centre, el treball Casa soc Jo. Un treball que partia d’una revisió interna, com és la meva casa interna.A partit d’aquí van treballar la casa amb el sistema axonometric per llavors poder intervenir-la gràficament.Llavors van […]
Casa soc Jo – 4t d’ESO Llegeix més »












